dzisiaj jest wtorek, 23 kwietnia 2024

województwo pomorskie

zmień:
pomorskie

Województwo pomorskie to w okresie wakacyjnym najbardziej popularne rejony wśród turystów. Odwiedzając Trójmiasto warto stanąć za sterami „Daru Pomorza”, odbyć rejs po porcie gdyńskim, przespacerować się po sopockim molo i pokłonić się Neptunowi na gdańskiej starówce. Nie mniej ciekawe są również okolice Trójmiasta oferujące szerokie piaszczyste plaże i gwar nadmorskich kurortów. Miłośnikom ciszy i spokoju polecamy Kaszuby z malowniczymi jeziorami polodowcowymi, sztucznymi zalewami, rzekami dla amatorów kajakarstwa i leśnymi drogami dla rowerzystów. Dzieci będą zachwycone po wizycie w skansenie kaszubskim we Wdzydzach, gdzie dom stanął na głowie oraz w manufakturze garncarstwa rodu Neclów w Chmielnie, gdzie własnoręcznie ulepią kubek z gliny.

Noclegi

• Zagroda Dębki - domki nad morzem dla rodzin z dziećmi

Zagroda Dębki - domki nad morzem dla rodzin z dziećmi0

Do Zagrody Dębki trafiliśmy dzięki znajomym, którzy wybierali się nad Bałtyk w tym samym okresie, co my i zarezerwowali jeden domek kilka dni wcześniej. Postanowiliśmy, że także i my spędzimy nasze rodzinne wakacje w Dębkach. Zachwyciliśmy się tym miejscem - czystością, wyposażeniem, każdym detalem. Rodzinie z 2 małych dzieci niczego nam nie brakowało. Całości dopełniał fakt, że byliśmy w Dębkach po sezonie (wynajem był dzięki temu znacznie tańszy niż w sezonie), kiedy nie było tłumów, na plaży mogliśmy wybrać dla siebie dowolne miejsce do budowania zamków z piasku, spacerować i biegać dowoli, a rano pójść kupić świeżą rybę od rybaków.